14 april 2006

Madonna

Wezenloos en verlaten en ik vind dat deze blogspot, ondanks dat ik een hoop al in het archief heb gezet ontzettend langzaam op laadt, buiten mooi weer en even tussendoor de strijkplank op gehaald en handig dat ik na het strijken dan toch een gekreukte bloes op mijn werk heb en nu op deze goede vrijdag is het even uithouden dat de tijd voorbij gaat, de4 eerste helft is snel gegaan en nu de rest nog.Eigenlijk heb ik bar weinig te vertellen, in ieder geval geen hoogte punten behalve koetjes en kalfjes van de dagelijkse beslommeringen en een periode van weinig inspiratie, zo erg dat ik s avond op een bepaalde moment naar het scherm zit te staren en denk : wat doe ik hier, genoeg te doen en nooit af maar geen zin en voorla als die PHP zo tegen zit en ik die logica niet echt kan volgen, in ieder geval niet wil volgen, er zijn genoeg manieren maar niet die ik wil volgen, het zijd zo en misschien dan toch het hoogte punt van de week is dat ik afgelopen maandag dan toch twee kaartjes van MADONNA op de kop heb kunne tikken terwijl ik in de stelling was dat het echt uit verkocht zou zijn, maar dan toch en gelijk flink rood op mijn bank rekening en dat ook zal ik overleven.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO