21 april 2006

Nat Doekje

Het geeft altijd een goed gevoel als je een geslaagde update heb gedaan en op een of andere manier zat dat natte katoenen zakdoek van het verleden, van morgen in mijn gedachtes. Gezien het feit dat ik best vaak mijn neus snuit en vroeger liep zo wat de hele dag als je verkouden was en weg van thuis met zo een nat doekje en zo een ding gooide je ook niet zo snel weg, op het laatst zoeken naar het minst natte plekje en meestal in die hoekjes, je zie het niet meer zo vaak maar wel milieu vriendelijk en aan de andere kant een droge jas of broek zak.Om de tijd een beetje vol te maken en verder gaan met dat PHP. Gisteren phpdv.exe gedownload om een virtuele omgeving om dan toch het wordpress weblog op mijn eigen pc te testen, het werk en ik zou er wat mee kunnen doen al zal dat ik niet bij mijn zelf in kan loggen, een eigen server met database en sql, volgens mijn kan het meer dan ik met mijn kleine hersens kan bevatten en toch op de oude manier verder gegaan, gezien dat de tijd winst werkelijk nihil is en de gedane verandering toch alleen online kan zien, maar wel handig is de site waar je kleurcodes kan halen van allerlei vreemde kleuren http://www.easyrgb.com/reference.php .

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO