16 maart 2006

Het Ingrediënt

Alweer dom van mijn om mijn floppy op mijn werk te vergeten, het werk van vandaag, tekst en koppelingen en geen zin om op nieuw te beginnen en zal vast wel morgen weer komen, uit gelogd en geen zin om weer in te loggen om die gegevens op te halen terwijl de kraaien met duizenden over het raam vliegen en eigenlijk wel wat beters te doen, koken voor mijn liefje en mijn gedachtes even leeg maken met het gevoel dat ik met te veel dingen in mijn hoofd bezig ben, alles onder controle wil houden en niet willen missen.
Kan niet anders zeggen dat het achter af een relaxte week was, de tijd vliegt voorbij en in mijn gedachtes loop ik elke dag een dag voor.
Maar voor het even ben ik die zware kruiden, knoflook en uien hellemaal zat en terug naar de pure smaak van het ingrediënt, varkens vlees in peper, gebakken, af laten koelen, fijn gehakte peterselie en over goten met citroen met een heerlijke bak sla met alle groenten die een groenten winkel heeft met feta, niet meer of minder.
En als ik het goed heb is het morgen vrijdag, dan komt mijn aller liefste jongen, mijn zoon, zo enthousiast en blij, vol met verhalen en vragen, hij loop achter maar met het gevoel dat het goed zit, zo veel liefde krijg ik van hem dat ik niet weet hoe ik het terug moet geven, hij is blij en daar gaat het om toch ?
Telefoon leeg, mijn moeder ziek, mijn zus gek en mijn familie gevoel dat roept om de dingen die ik nog moet doen, fragmenten van mijn leven die ik nu voel en morgen misschien wel vergeten ben, dus hier bij deze voor die gene die tot zo ver komt.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO