17 maart 2006

Reclame II

Zou het dan toch waar zijn ??? web-log.nl gaat reclame op de logs zetten of anders moet je betalend lid worden, ik weet het niet maar lees het hier : http://www.morpurgo.nl/ Niet dat mijn wat kan schelen, ik ben gek op reclame zo lang je het zelf mag uitzoeken en iets dat bij de inhoud past, maar kan mijn voorstellen dat er zat mensen zijn dat het zeker niet leuk vinden en trouwens leuke site die morpurgo, nog even kijken wat het betekent.
Maar blij dat ik blogspot.com zit en waar je op een simpele manier ads google reclame zelf kan implementeren en nog eens voor je zelf, maar moet wel toegeven dat deze plek een stuk minder respons krijg zo als andere blog plat vormen, eigenlijk heb ik hier nog geen enkele reactie gekregen, lekker rustig en je kan lekker je eigen gang gaan en volgens mijn als je beter kennis van html hebt kan je heel veel doen hier.En voor de rest is vandaag nog een relaxtere dag dan afgelopen week, het weekend voor de deur en aanstaande maandag begint de lente en volgens mijn gaat de klok ook nog eens een uur voor uit, maar dat weet ik niet zeker.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO