17 maart 2006

Zonder Slagroom

Zou het waar zijn ? Morpurgo een wiz kid van tien jaar oud, wat voel ik mijn een oude lul met mijn veertig jaar en de tijd die maar steeds sneller gaat, maar wat een opluchting, bij intertoys hadden ze het eindelijk binnen gekregen, het cadeau dat ik voor mijn zoon wou kopen, eigenlijk wel een beetje van ons allemaal aangezien ze naar mate dat ze ouder worden je dingen koopt die je eigenlijk zelf ook leuk vind en dan pas kan je merken dat het kind in je zelf nog steeds is. Toch even naar buiten geweest om een frisse neus op te halen en kan niet anders zeggen dat het een stuk kouder is gewoorden, zou het toch uit komen dat het gaat sneeuwen ? het lijkt mijn heerlijk. Net zo lekker als het appel gebak van morgen en natuurlijk zonder slagroom, nu maar een liter tomaten sap zien weg te krijgen om mijn nodige gezond vocht om toch maar vanavond te genieten van een potje bier of meer.En wat zullen we vanavond eten en misschie geen tijd om op internet te gaan maar dat zal wel mee vallen

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO