20 maart 2006

Helder Verdoofd

Helder en verdoofd, kan niet anders zeggen dat het een opmerkelijk weekend is geweest en zeker niet zo als ik had willen hebben, was met van alles bezig behalve met wat eigenlijk het weekend was voor bedoeld, weer afschrijd van mijn moeder en tegelijker tijd ook van mijn huis, deze keer was het niet anders dan een leeg gevoel, maar het ergste komt nog : GEEN INTERNET VERBINDING ik weet niet wat erger is, maar daar door kom je hellemaal niet aan andere dingen toe en je blijft maar malen van hoe het zou komen, uiteindelijk maar eens de help desk gebeld en het antwoord was simpel de provider laat per aansluiting maar twee ip adressen toe en de derde krijgt gewoon geen internet, zo simpel was dat en ik had blijven zitten klooien tot ik ons woog maar dat had niets geholpen, het zijn van die dingen dat ik achter af denk : waarom heb ik niet gelijk gebeld ? dat is gewoon zonde van de tijd die ik beter voor mijn naaste had kunnen besteden, maar zeker het gevoel dat het werk nu pas echt begint of gedaan moet worden, denk echt aan een paar dagen vrij te nemen om het spook in mijn hoofd te bevredigen, gedaan is gedaan en dan maar gelijk.En tussen door blijf ik maar klooien met de nieuwe lay-out van mijn site, het valt niet mee om maar weer van nul te beginnen en vooral als het programma daar op heel grillig reageert en fouten genadeloos af straft waar door je eigenlijk op nieuw moet beginnen, waar begin ik aan, maar aan de andere kant wil ik het geheel strakker en overzichtelijker en meer van mijn zelf.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO