21 maart 2006

Tegen Wind

Ochtend.
Tegen wind en toch wel koud maar wel prettig, door dat ik nu toch wel meer met mijn huis bezig moet gaan kan niet meer alles doen wat ik in mijn hoofd heb voor mijn site, het is het een of ander, dus ik zal het allemaal wat oppervlakkiger houden door tijd gebrek om de dingen door te spitten ( nog oppervlakkiger ? ) ja dat kan zekers.
Kan niet anders zeggen dat het een raar gevoel is om je eigen dingen in te pakken en ze zeker voor een tijd en misschien voor altijd niet meer te zien, maar denk wel dat ik veel dingen voor markt plaats heb staan en anders een andere mogelijkheid je eigen web-shop met je eigen spullen
http://shop.kapaza.nl/create.cfm en dat zal nu de tweede worden, leuk voor er bij en heb zeker meer dan vijf spullen te koop, maar dan 100% voor mijn zelf en voorlopig de nodige stof happen, aangezien op sommige plekken al ruim vier jaar niet heb gestoft en dat met mijn allergie, eigen schuld dikke bult en kijken wat ik allemaal tegen kom in die stof nesten.
Middag.
Kan niet zeggen dat het allemaal mee zit, mail ontvangen gaat prima maar verzenden lukt van af hier niet meer, ben al blij dat het internet het doet, al ruim 400 ongelezen mail dat ik niet kan beantwoorden, ook al geen ramp maar niet leuk en ook geen zin om daar aan te gaan werken voorlopig en met de nieuwe lay-out is het ook rampzalig, het werkt niet zo als ik het wil hebben en daar kom ik tegen de grenzen van mijn kunnen of mijn kennis van html, in ieder geval het werkt niet hap klaar en als het een beetje tegen zit geef ik het voorlopig op en ontevreden op de oude voet verder met het geneugte dat er een heerlijke maaltijd voor mijn klaar ligt (roti).
Avond.
Ik wil iets anders aangezien alles anders word, maar kom echt wel achter dat ik het even niet kan, lukt niet wat ik wil en dat kan best frustrerend zijn, maar het voor deel van hier te zijn is dat het lijkt dat je het zicht op de wereld hebt die voorbij rijd, de lucht en vogels, mensen, huizen en als je even denkt in het leven te zitten dan raak je de controle over de virtuele wereld kwijt en anders om ook, net of je niet beide in de hand kan houden, moeilijk om een evenwicht te vinden en daar om die helm.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO