22 maart 2006

Kijk Op De Wereld

Van uit hier zo als het lijkt op de kijk op de wereld die voor bij gaat en uit zicht op Den Haag en zo te zien en horen in het kraaien nest al dan niet in kraaienstein, zou bijna vergeten in mijn blog te schrijven, gisteren mijn oude media center in gepakt en alleen 6 kratten aan dvd, cd's, video banden en cassettes en vandaag de boeken kast, twee en halve verhuis doos en drie vuilnis zakken en het laatste echt wel om weg te gooien, hoe verder ik ga hoe meer er bij komt en kan mijn verbazen hoe veel troep een mens in zijn leven kan verzamelen, echt een consumptie maatschappij, zo veel dingen die je uit eindelijk weg gooit met het besef dat het uiteindelijk alles zal moeten achter laten en alles dat je verzamelt en doet, bewerkt en maakt echter wel verloren zal gaan en zou toch echt alles wat je doet echt voor niets zijn geweest ???? Het zal wel, zo lang je er plezier in hebt en je tijd vol kan maken, sommige momenten met de gedachte dat alles voor niets is en je beter hellemaal niets kan doen, maar dat is het natuurlijk niet, alles blijft achter in de akasha veld of wel het universeel geheugen, dat maak ik mijn althans wijs. Maar al dan niet een onwijze leuke dag vandaag met de verassing van de middag, voor mijn dan met de gedachte dat iemand maar de rotte klusjes moet op klaren en van middag een peer en sinaasappel en vanavond vast wel sla met feta om gisteren goed te maken.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO