28 maart 2006

Papier

Hectische dag vandaag en moet ook nog nodig plassen en met dat gevoel is het nog hectischer, de woorden stroom van tien mensen die je door het hoofd word geslingerd en gelijk twee brieven op stapel voor mijn leiding gevende of althans misschien iemand die daar boven staat, maar eerst een paar foto's maken om de brief kracht te zetten en voor de rest best een mooie dag, moet er nog steeds aan wennen dat het buiten niet meer zo koud is en de lente lucht al in de lucht is, net een deken die over je lichaam komt al moet ik zeggen dat ik gisteren aardig tegen de wind heb gevochten om met mijn fiets voor uit te komen en van morgen had ik het mee en dat ging als een speer.

Ken je dat ??? al jaren gewent aan een soort en bepaald type wc papier, dubbel laags, niet te zacht en niet te hard en altijd neem ik er een stuk en vouw het dubbel en dat een paar keer achter mekaar tot er geen bruine streep meer te zien is en dat doe je meestal met een bepaalde kracht die nodig is om het geheel zonder te smeren weg te kunnen halen, dan komt mijn moeder met nieuw wc papier, zo dik en bobbelig dat als je het dubbel vouwt het niet eens tussen je billen krijgt en precies in de zelfde periode kom mijn liefje ook met ander wc papier die aan het uiterlijk niets anders is aan te zien tot dat je zo als altijd en met de zelf kracht je bil naad afveegt en door de twee afscheur plekken met je vinger dwars door heen te gaan om uiteindelijk met je twee vinger zo in je poep gat te belanden, warm en smeuïg met een paar korreltjes er tussen, zo tussen je nagel riemen, brrrrrrrrr en elke keer vergeet je het weer, dus blijf bij het oude.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO