27 maart 2006

X-BOX

Alweer voor de tweede maal een dag over geslagen maar mijn motor staat er nog en toch maar snel een nieuwe plek vinden maar eerst goed poetsen. Wat kan een mens blij zijn met simpele dingen : een nieuwe mail waar mee ik kan verzenden en weer geluid op mijn pc waar door ik al die mail shit toch maar eens allemaal een voor een zal gaan verzenden, aardig op gespaard en nu meer dan 400 met het gevoel dat ik daar nooit door heen zal komen, verstuur er tien en krijg er twintig terug, de prullenbak kan heel verleidelijk zijn maar ook weer bang om wat echt leuk te missen zo als een leuk item voor mijn site of zo en onder tussen is mijn www.madbello.com hellemaal functioneel zo als het lijkt en nu er achter komen hoe ik al kan veranderen qua uiterlijk en indeling, wie had het kunnen dromen, een eigen weblog op eigen provider, al moet ik zeggen dat het een eenzame bedoeling zal zijn, je mist toch een platvorm van mede gebruiker, op een of andere manier trek je zonder dat je het merkt echt met elkaar op, zo een gevoel heb je en dat heb ik echt op web-log.nl en mis het echt bij die anderen en laat staan op je eigen server, een stukje van mijn ziel op het net.En om even over iets anders te hebben, als je een x-box hebt zal ik zeker aan raden om die hellemaal te laten om bouwen in een media center, kost geen drol en je krijg er dubbel dwars er uit, een volledige media center die je aansluit op het net en pc, waar door je op het net kan surfen, weer bericht als je muziek, foto's en film van uit je pc afspelen en natuurlijk alle gebrande spellen, echt een wereld apparaat en snap niet dat microsoft het niet gelijk zo gemaakt heeft, maar een ding weet ik zeker dat je in ieder geval geen garantie of ondersteuning meer hoeft te verwachten van microsoft.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO