05 april 2006

AA rdappels

Ongelooflijk, gisteren maar twee teentjes knoflook en mijn liefje zij het al en vanmorgen heb ik het moeten bezuren, hoe erg is het als net wakker word en de knoflook nog in je mond proeft, aardappels in schil gebakken met kaas en over heen in de oven met madamsjanetjes, dus vandaag gewoon snitsel in limoen, peper en grof zee zout met sla en feta en eigenlijk zou ik wat pittig willen eten om mijn verkoudheid los te maken maar van de andere kant voelt het niet goed zo als vele dingen, maar daar gelaten en om verder te gaan wat heerlijk die zon door de ramen op je huis, je voelt die warmte die meer kan betekenen dan je kan beseffen of beffen, maar ik denk dat de peterselie die het zo goed doet in de vensterbank het vandaag zal moeten ontgelden om snel te kijken in mijn mail box wat ik vandaag allemaal ontvangen heb en weer door kan sturen.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO