03 april 2006

Nare Smaak

Actie is altijd reactie en van die marktplaats word ik ook gek van, natuurlijk mijn halve huis te koop gezet, althans de dubbele inboedel en wel handig maar gek word je van al die telefoontjes, die bellen en die mailen en je kan ze niet uit elkaar houden, vooral van de allochtonse deel van de bevolking die je moeilijk kan verstaan en nog ook aan nemen dat als zij bellen de goederen van hun is zonder te wachten op andere biedingen en nog gaan afdingen op de laagste prijs terwijl ik zo wie zo ongeveer de prijs krijg waar ik om gevraagd hebt, het is niet anders en weg is weg, maar van harte gaat het niet voor die paar honderd euro, het liefs zet ik alles bij grof vuil en zo wie zo zonde van de tijd waar je moet wachten voor ze het komen halen, maar zo te zien regent het buiten dus word niet mijn motor poetsen.
Voor de rest allemaal blij behalve ik die mijn kind mis, maar wat doe je daar aan ??? bezig blijven en met dingen bezig zijn om je eigen aandacht te verzinken, maar kan niet anders zeggen dat die x-box de beste koop is geweest die ik ooit had kunnen doen, al moet ik zeggen dat ze wel eens een stop moeten hebben anders worden ze vervelend en een wandeling door het bos en op de bunkers doet wonderen.
Onder tussen is de was machine verkocht en alweer drie nieuwe advertenties gezet en een paar in de wachtrij, snap het gewoon niet, wie koop er nou een wasmachine van vier jaar oud voor 100 euro terwijl je voor geen 300 een nieuwe hebt, het zal wel aan mijn liggen.
En in de tussen tijd mijn liefje aardig huis gehouden en een te gave futuristische vuilnis bak voor te veel geld gekocht om uiteindelijk vuilnis in te huisveste, hi hi, hellemaal naar de zin, raketjes en temtation island en de Hostel in mijn rug tas die ik vast voor het weekend zal bewaren als de kinderen in bed liggen en voor de rest eigenlijk allemaal dingen waar ik niet over wil spreken, mijn kind en het werk overleg, allemaal dingen waar ik een nare smaak aan over heb.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO