06 april 2006

S l i j m

Mijn hoofd zit vol en niet alleen maar met slijm, veel meer en kan niet anders zeggen dat het muurvast zit en dat te koste van mijn helderheid, nog veel te doen en echt geen zin, maar wat dan ? ziek blijf je toch en op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik altijd op donderdag ziek word, misschien woensdag en voor het weekend, en verlang je weer om beter te zijn met het besef dat je niet eens meer weet wat het is om beter te zijn, tot je weer beter bent en niet meer weet hoe het voelt om ziek te zijn, maar waar ik vandaag van schok was dat ik gisteren bij de Lidll was en een krop sla 49 euro cent koste en vandaag bij C1000 1,69 euro, wat een verschil en de winst moeten zij natuurlijk ergens vandaan halen, maar tel maar het verschil als je minstens 8 kroppen sla per week eet, niet dat ik mijn een konijn voel maar ter compensatie van mijn ander eet gedrag en op een of andere manier lijkt het wel hoe dieper op de feiten ga kijken je steeds dieper in een slangenkuil duikt en steeds meer feiten ook naar boven komen met het besef waar moet ik in goeds naam heen, de tijd zal het wijzen en even de boel laten bezinken, mijn gedachtes even anders op zetten en proberen de dingen van uit een positieve manier te benaderen met een open insteek, maar als ik het zo hoor word het in het weekend weer hagel en regen en voorlopig al de wasmachine, droger en mijn leren stoel verkocht en dat laatste aan een student die op kamers gaat en blij was hij toen ik ook nog eens voor niets heel mijn bier glazen collectie mee gaf aangezien ik geen bier meer drink, haaaaaaaaaaaaaa.
De afgelopen uren veel tegen gekomen op het net en nu alleen de tijd vinden om het te verwerken in de helderheid van geest met mijn aankomende beterschap.

Geen opmerkingen:

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO