08 april 2006

Weinig Inspiratie

Nog ochtend en het loopt niet zo als het moet, dacht de droger verkocht te hebben, bel voor bevestiging en die klojo komt gewoon niet en ook niet even bellen, dus ik hoef in ieder geval niet daar naar toe en van de andere kant ook blij, hoef dat pokken end niet te lopen en mijn kind blij en eigenlijk heel weinig inspiratie vandaag wat het net betreft, allemaal leuk nieuws maar niet wat mijn persoonlijk echt aanspreekt om daar een verhaal om heen te maken, doelloos naar het scherm te kijken en echt tijd dan om wat anders te gaan doen en toch even naar buiten te gaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik geef je groot gelijk Mike!
Lekker naar buiten gaan....als ik daar zou wonen zou ik het wel weten; ff naar Scheveningen een strand wandeling maken...hmmm...maar ja ik woon in Groningen, dus dat zit er niet in ;-)
En je lijkt inderdaad op Nickelson!
( ik las net even het verhaaltje hiernaast...hihi)
Fijne zondag!

MADBELLO

Spraakloos.nl

M A D B E L L O

MADBELLO Het Medium

Twitter / MADBELLO